کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد
کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد

حضور در در مراسم تقدیر از قهرمانان نصرآباد و بررسی مشکلات کاراته و ورزش نصرآباد

سالهاست در این لباس، عزیزان زیادی را آموزش داده و در این مسیر با معضلات و مشکلات بسیاری دست به یقه شدم.
در این میان تنها چیزی که برای خود خط قرمز گذاشتم، پس از رضای خدا، منافع هنرجویان عزیز کاراته بوده و هست و در این راه، بارها و بارها هزینه آن را هم داده ام.
تنها چیزی که مرا دلگرم کرده، دعای خیری است که گاه گاهی می شنوم والدین عزیزان هنرجو بدرقه راهم می کنند.
از همه عزیزانی که امروز وقت گرانبهایشان را گرفتم و با حرف های بعضا تُندِ خود آنان را ناراحت کردم صمیمانه عذرخواهی می کنم ولی امیدوارم نتیجه این جلسه خیر و برکت برای نه تنها هنرجویان کاراته، بلکه ورزشکاران همه رشته های ورزشی نصرآباد باشد و با شناختی که از بخشدار مرکزی تفت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای شورا و دهیار محترم نصرآباد دارم، اطمینان دارم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
من بدنبال انجام تکلیف هستم و در این راه هر آنچه را به صلاح وضعیت موجود بدانم انجام می دهم و اعتقاد دارم خداوند به حرف و عمل کسانی که تنها رضای او را در نظر بگیرند، برکت و خیر عطا می کند.
#محمد_جواد_نبی_زاده 
#کاراته_یزد #کاراته_تفت 
#کان_ذن_ریو 
#ایران #یزد #تفت #فراشاه #نصرآباد_پیشکوه 
#هفته_تربیت_بدنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد