کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد
کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد

کان ذن ریو یزد

دو سال از ثبت تصویر بالا گذشت و طبق معمول همه تصاویر و همه دوران های ورزشی من، تعدادی از این تصویر جدا شدند و تعدادی اضافه.

این ریزش ها و رویش ها ذات زندگی هست و روال همیشگی ورزش. برای عزیزانی که شرایط، آنها را از ما دور کرد و بازگشت مجدد آنها فراهم نشد آرزوی موفقیت دارم و به عزیزانی که به جمع ما اضافه شدند خوش آمد می گویم.

استعدادهای زیادی در مناطق دوردست و روستاهای دور از مرکز استان نهفته است که باید مربیان رشته های مختلف ورزشی برای کشف و پرورش آنها همت گمارند.

از روزی که شروع مجدد ورزش کاراته در نصرآباد اعلام شد تا همین اکنون که این مطالب را می نویسم، ریالی از طرف هیچ ارگانی به من داده نشده و این ۶۸ جلسه ای که در نصرآباد حاضر شدم، با وسیله شخصی و بدون دریافت حتی یک ریال بوده است.

خوشحالم که توانستم بالاخره با مساعدت مسئولین شهری و بومی، تجهیزات مناسب و بستر پیشرفت را برایشان فراهم کنم و از این به بعد انتظار دارم با تلاش و پشتکار بتوانند زحمات را جبران کنند.


جای تشکر دارد از عزیزانی که طی این مدت زحمات زیادی برای بچه ها کشیدند:

محمد رضا فلاح

میرحسینی

رحیمیان

صولتی

نیکو و ...


#محمد_جواد_نبی_زاده

#کان_ذن_ریو #کان_ذن_ریو_یزد

#کان_ذن_ریو_کاراته #کاراته #کاراته_کنترلی #کاراته_ایران #کاراته_یزد #کاراته_تفت #هیئت_کاراته_تفت #سبک_زندگی  #انگیزشی #تفت #یزد #نصرآباد_پیشکوه  #برنده_باش #هدف #خوشبختی #انگیزشی #قدرت #انگیزشی_موفقیت #خودساخته #متن_خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد