کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد
کان ذن ریو یزد

کان ذن ریو یزد

صفحه اطلاع رسانی سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد

پیام تبریک محمد جواد نبی زاده رئیس سبک کان ذن ریو استان یزد بمناسبت دهه فجر

#پیام_مناسبت
بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً (سوره اسراء آیه ۸۱)
۱۲ بهمن ماه در سالنامه رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه از رهنمود های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور نمودند.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که غریو آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل گردید و توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر ملل تسری بخشد. تجدید حیات ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در پرتو آموزه های حیات بخش دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورایی روح تازه ای در کالبد ملت دمید و امروز به مدد آن روح قدسی و منویات نائب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسیم روح بخش آن وجدان بیدار ستمدیدگان عالم را نوید رهایی و تعالی می بخشد. بی گمان در بهارچهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایتمداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است.

چهل و پنجمین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، از عرصه های سخت تا نرم و حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه هژمون منحوس سلطه؛ همواره با صلابت از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند. امروز بیشتر از هر زمانی مسئولان مکلف هستند با تداوم راه و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی که به مدد خون هزاران شهید گلگون کفن و استقامت و ایثارگری های بی شائبه آحاد مردم در پرتو نصایح و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) محقق گردیده را نصب العین قرار داده و بیرق برافراشته این نظام را به دستان مبارک حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) بسپارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز عزت، آزادی و سربلندی مردم ایران اسلامی، ایام الله مبارک دهه فجر را به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه مردم سخت کوش، شریف و شهید پرور شهرستان تفت تبریک می گویم و تداوم توسعه، پیشرفت و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.
ان شاءالله
محمد جواد نبی زاده
نماینده سبک کان ذن ریو کاراته استان یزد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد